Informasjonsvakuum i Oslo Taxi.
Jeg har i alle år håpet på at Oslo Taxi skulle bli mer transparent. Protokollene kan skrives på fem minutt.
Her ser vi en protokoll fra reservegognseierne angående årsmøtevedtak. Hva dette gjelder står det ingenting om. Er det slik at noen grupper i Oslo Taxi kan snakke med styret "bak ryggen" på de andre eierne?
Styreleder mener at eierne ikke trenger å vite hva som er skrevet i brevet.
Det står også i protokoll at styret sendte tilbake budsjettet for 2022 til administrasjonen. Hva ligger bak misnøyen? Uansett burde Oslo Taxi prøve å redusere en altfor høy sentralavgift i forhold til at Oslo Taxi har over 800 drosjeeiere.
Det kommer også mange e-poster fra eiere og sjåfører. Burde det være en postliste på dette, på samme måte som Bymiljøetaten har i Oslo? Administrasjonen er jo flinke til å logge alle de som ringer inn eller skriver klager til Oslo Taxi.